produktiviteten flödar


jag lyckas fanimig aldrig göra det jag ska när jag kommer från jobbet. idag skulle jag bara laga mat, diska, duscha och sen sova innan jag ska iväg. nu är kl 18 och jag har varken sovit, diskat klart eller duschat. satte mig med smyckena istället. har tagit lite slarviga bilder också. gjorde om huvudsmycket lite, och satte en ny kedja på halsbandet. men nu blir det dusch iaf, sova kan jag göra när jag är död. jag ska till j och se män som hatar kvinnor. hittade dvdn i biblioteket på jobbet, vilket blir klockers för filmkväll mitt i veckan sådär. så nu ska jag ut i snön och paddla mig till edefors.



update: fick skjuts, sicken gentleman han är. vi vill ju inte att linda ska bli blöt om fötterna och grinig.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Monica

schnyggt!!! Du, visst kommer du på mitt 30årspartaj?! Pöss. Vi tänkte köra lunch på tisdag, vic, jag o malin!=)

2009-11-05 @ 22:40:17
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0