shoppingfrenzy


gårdagens kap.. älskar indiskas smycken. eller jag älskar indiska i allmänhet, poppiga färger, bohemisk stil, mycke kuddar, glas och piller. gillart!
 
har visserligen redan det stora armbandet i gammelguld, men som sagt: vem säger att man inte kan köpa nåt man gillar i flera färger? *blink*

min älskade kofta, sen ett linne/klänning i gammelrosa, bilden gör den inte rättvisa, varken färgen eller volangerna.. sabla blixt!

brödet var nästan det bästa. hur gott som helst, man behöver inte ens pålägg, det är gott bara med smör eler philadelphia.


nu skuttar jag snart iväg mot allstars.. hm.. hoppas vi ska äta för jag är inställd på en hamburgare större än mitt huvud. och brööööl. vi är ett gäng på 7-8 från jobbet, eller ja j med - men hon känns praktiskt som jobbet hon med. var jättelängesen vi drog ihop nåt nu så det ska bli skitkul. eller ja, m har väl forfarande skavsår från förra helgens dansande, han såg faktiskt lite lättad ut när jag sa det inte finns dansgolv på alltstars. för det finns det inte va? men tills jag ska skutta iväg lyssnar vi på dehär. avslutade precis filmen, och jag är hopplös, grät som ett litet barn. man e int normal..


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Sara

så snygg kofta! var köpte du den? :)

2009-11-14 @ 21:03:03
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0