skakig middag


var en tröttsam dag på jobbet idag. redan igår på bussen planerade jag en powenap efter jobbet, men nu känns det som att det är lika att skita i det. har gjort skakade ägg och bacon till middag, vart nån underlig variant, men gott. väldigt smånkigt, och nej, inte nåt snusk, när man äter nåt gott måste man smånka - det vet ju alla. städat upp lite här hemma, dock stängt dörren till sovrummet och röran där. för det blir nog inte många mer knop idag. ska mysa ner mig med täcket, gta och sen horton hears a who. har varit värsta pixar diskussionerna på jobbet idag. m hade varit och sett up på bio och säger att jag kommer älska det. förmuttligen. my kind of movie lixom. mycke bio nu, när ska man hinna med allt? och hur tjock kommer man inte bli av alla bilar och husvagnar?


åkte buss hem igår (ska sen kanske berätta om röbäcks-incidenten). var ganska så mysigt, mysmusik, mörker, värme, visserligen avsaknaden av en kudde, men bra ändå. men väldigt tungt samtidigt. kom en skvätt eller två. tur att det satt en snorig kille bakom mig, då blev inte jag ensam anklagad för att snörvla järnet på bussen. hatar att säga hejdå till elin, det värsta jag vet. hon är det bästaste jag har i mitt liv och jag saknar henne redan oändligt mycket. är som nästan bara jobbigare att få träffa henne och sen ryckas bort. men jag ska ner igen snart, om några helger, och då ska vi försöka skippa plugg till hemtenta denna gång. fast lite kul var det allt. hon har fått världens mysigast lilla studentrum, hade också velat ha. där hade jag trivts. och hon har bra smak (se bara på sängkläderna hon snott från mig). hrm.. eller enligt hennes uppfattning har hon fått dom, vi måste nog prata om dehär lilla sis...

denna spelades frekvent igår. tillsammas med gladys knight and the pips, elvis, otis redding och andra gamla godingar..


*ta taa* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0