slaskig värre


kom just från stan (fast jag sagt att jag inte skulle dit i helgen). och mycke riktigt, det blev dyrt. men har inte tid att visa nu, ska först värma upp mig med en dusch. sabla skitväder, snöblandat regn, ser ut som en dränkt katt just nu. sen öppnar vi en öl och värmer oss med den innan jag smiter iväg till a för tacokväll med brudarna och lite vin, skitsnack och kanske, om energin håller i sig, en kväll på stan.


jag är ju känd för att inte hålla så länge, men har lovat j att jag verkligen ska försöka ikväll. vi får la se. ska jag vara helt ärlig hade jag hellre myst i soffan framför en film ikväll igen. men det är nog bara för att jag lagt mig till rätta i sängen nu, är lite för varmt, skönt och mysigt och lite för kallt, blött och slaskigt ute för att jag ska kunna motivera mig att ta mig upp.
*ta taa*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0