snus


vad är det med snus? luktar äckligt, smakar äckligt, man vill inte pussas, får fula tänder och cancer med förmodligen. men ändå faller man dit igen. jag vill gärna skylla på syster nu igen, men får väl egentligen skylla mig själv. usch. men det är så roligt på jobbet och sitta och vara lite snusfull när det är tungt. som i början när man drack kaffe, blev helt speedad. men nu är det slut igen. hrm.. typ tills jag hälsar på sis igen och hon kommer hem över jul. jag gillar att dela snus med henne.


har varti och fått en spruta i skinkan i morse, bra start på dagen lixom. och nej, inte svinvaccin - det vägrar jag, utan annat. kan man ens få svinspruta i rumpan? tas inte dom i armen? i vilket fall är jag invalid i högra skinkan nu, har parkerat mig och går inte mer än jag måste. man får inte ens massera min stackars skinka. det är inte lätt att vara jag.. stor nål var det också. men det är ju bara roligt, men jag tror fan hon var och skrapade lite på höftbenet när hon ändå var där med nålen.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0