some what busy


har suttit och pillrat i köket sen a-m gick i princip. har blivit ett handsmycke, huvudsmycke och lårsmycke hittills. hm.. och typ ett halsband. work in progress helt enkelt. vill beställa mer saker nu dessutom, go nuts lixom. tyckte jag tog några bilder, men dom verkar försvunnit på vägen, och nu ids jag inte börja pillra nå mer med bilder. ni får se resultatet imorrn istället. har iaf fått mina änglavingar nu, inte som en tatuering på skulderbladen, men nära nog (ja eller okej, kring handen och halsen nu, men ändå). har en skål björnbär, ett täcke och ps3-kontrollen framför mig nu. ska spela tills jag blir less. har börjat fundera: kan det vara för att jag får för mycket sömn jag är så trött på morgon? ska prova en ny variant idag då, vara vaken lite längre. lär ju inte funka det heller, är mörkrets fel tror jag. nåja, in i speldimman!


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0