spontanshopping


skulle ju egentligen bara ha en vinflaska i lördags. men fastnade ju som sagt på åhlens. den svarta är kanske världens mysigaste kofta. jag brukar ju sällan vara frusen, men det kanske kommer med åldern, för jag känner mig mer och med frusen för varje dag. sen har jag gjort om naglarna också, gjort mig av med den franska manikyren, enbart naturella tippar nu. jag gillar det nästan bättre, ser inte lika hårt ut som med kritvita tippar. synd bara att man inte kan ha dom här så länge med tanke på att naglarna växer så fort. nåja, underbart är kort.

 



ska mysa ner mig i sängen med nån serie nu tro jag. fryser så förjordat och i brist på annat får jag värma mig med täcke och kuddar.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: elin.

Vilken klänning var det du trodde jag skulle tycka om, den ljusblå med vitt spetts?

2009-11-09 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0