sunday, silent sunday


har enbart tagit det lugnt idag. vaknade inatt i soffan kring 4, halv 5 nån gång. var en bra kväll igår, synd för min nacke bara att jag inte hann längre än till soffan när jag väl kom hem. var en trevlig kväll på allstars, överraskade till och med mig själv med att ta quesadillas istället för cheese och baconburgare. men det var skitgott. drev sen iväg på nya äventyr innan jag somnade helt fel i soffan som sagt.

idag har alltså gått i tysthetens tecken. eller nästan, såg bland annat mamma mia och den går ju inte se på såvida man inte har tokhög volym så man kan sjunga med, benutrymme så att man kan dansa och näsdukar så man kan snyta bort tårarna mellan varven. har även sett bilar idag, barnsligt förtjust i den filmen, guido är min favorit. bästa lilla blåa trucken jag vet. hm.. såg the grudge 2 också, salig blandning med filmer med andra ord. har gjort mig av med lite shoppingbehov idag också, h&m, panduro och eleven. sen har jag eldat uta satan.. söndagsmyyys!!


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0