sweet memories


ska börja krypa till kojs strax. just nykommen ur duschen och försökte skaka fram nåt att ta på mig, när jag till min lycka hittade mitt bästaste nattlinne.

det syns lite dåligt på bilden, men det ser litegrann ut som att det är stjärnor och planeter på det. men fint är det iaf. det är mormors gamla, en av de mer värdefulla sakerna jag har efter henne enligt mig själv. jag fick det när jag var..? kanske 7-8? vet inte riktigt, vi skulle iaf sova hos dom och jag hade glömt mina egna sovsaker. så jag fick denna. minns som sagt inte hur länge sen det var, men om vi säger såhär: när jag fick det släpade det i golvet, nu når det knappt ned till knäna. minns att det brukade lukta mormor, men det är borta sen länge tyvärr. lilla mormor. i vilket fall är det min favorit, trasig, urtvättad, nästan genomskinligt för att det är så nött, men ändå min favorit. natti natt.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0