en liten, liten rosa bakelse


har varit och provat mina kläder och klänningar nu. fick nå hemska underkläder till en underbar bh, men man kan ju inte få allt. fast bara dom underkläderna var tantiga, det andra var på gränsen till porr. påminn mig att ha nåt täckande under! i en av balklänningarna jag ska ha ser jag då ut som en liten rosa bakelse, med mycket fluff. klarade mig undan bröllopsklänningarna (vet inte ens om jag får bära vitt egentligen?), dom var inte så fina som jag ville dom sku vara ändå. då är jag hellre en bakelse. och en liten vixen i mitt svarta fodral, urringning ner till naveln typ. men det blir nog bra. lyckades flirta till mig att få ha två par av mina egna högklackade skor iaf, annars ska ju allt vara väldigt diskret i övrigt. där vet inte b vad hon gick med på, så det blir highheels till det svarta paljettiga och leopardmönstrade. nära nu. ish. må gå och sola innan så man inte skrämmer nån.. eller be dom slå på mysbelysning i butiken.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0