oopsidaisy



ratade ett par skor för ett par leggings iaf. mer än så ska jag nog inte säga.. - 5 items in you shoppingbag, would you like to check out? - oh boy don't i? *check check*

now, game in progress.. do not disturb. ska försöka få häng på bilkörningen och slagsmålen, var nyss och handlade mig nya kläder (i spelet denna gång), väldigt läcker funktion. gta 4 och skorpor med mörk choklad, gud va skönt det är att få slappa bara! älskar när allt är kliniskt hemma så man bara kan ta det lugnt med gott samvete (sängen är bäddad, köket är diskat och skorna står på sin plats). bara garderoben i sovrummet och en i hallen kvar, men det är så förbaskat mycket så det blir när jag har en hel dag på mig. söndag kanske? har tänt lite ljus och bara myser. är bara orolig över vad som komma hända då köksluckorna är tillbaka, vad mer ska jag göra då? komma ju bli helt förslappad här hemma! måste skaffa mig en hobby..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får börja ta outfitbilder på varandra på jobbet, fast våra arbetskamrater skulle nog undra vad vi håller på med=)

2009-10-13 @ 18:50:47
URL: http://smultornet1.blogg.se/
Postat av: Hanna

Schysst nagel!!

2009-10-13 @ 22:24:50
URL: http://hannalinde.blogg.se/
Postat av: Anna

åh, så tråkigt att dina zara skor gått sönder, dom är juh så fina. Jag läste i Frida Farhmans blogg att hennes hade också gått sönder..

2009-10-14 @ 08:14:04
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0