suktar



älskar topshops autumn/winter collection. för att inte tala om skorna (otippat, huh?) gissa vilka två par ovan jag vill ha allra helst? gosh, och tightsen längst ner till vänster? awesome. sånahäringa stunder jag hatar att bo i luleå.


har fått ha sis hos mig i helgen, vinkade av henne kring halv två-tiden idag. tyvärr. har lekt hausfrau sen dess, tvättat, städat och försökt reda upp bland mina smycken. vilket tog otrooooligt länge. har så extremt kort tålamod när det gäller saker som trasslar sig. därför jag aldrig har halsband, jag har hur många som helst, men alla har trasslat ihop sig. och nyttan att kunna ha ett halsband överstiger inte besväret och vredesutbrotten det skulle innebära att försöka trassla fram ett på morgon. men nu så. min mentala hälsa överlevde (eller har iaf inte förvärrats) och nu är alla uttrasslade så jag kanske ska chocka med ett halsband imorrn.
*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0