jackpott x 2



vi jobbade över ett gäng, grymt skönt att tömma bordet. smet hem strax innan 18 och pinna iväg hem för att lämna väskan och den till OKQ8 för att hamta min söta telefon. kände mig lite slö så jag planerade att köpa med mig nå billys panpizza hem. men gissa vad jag hitta i frysen på macken istället, öjebyns inbakade pizzor! sjukt goda. åt dom alltid när jag och d bodde på rådhus, och sen med då vi flytta isär och jag hängde hos grannarna istället. jag och p tröck alltid såna efter krogen. ett måste att testa för alla! lite dyra, men sååå värt det. så nu är telen på laddning och pizzan i magen, jackpot x 2 med andra ord. sweet!


är trött som ett djur nu dock. bandyn gick bra, r har dock ett dödligt hårt skott som han testa på min vrist. skönt. knäet höll dock så det är ju positivt. nu, ner i myskläder och invänta att telen ska ladda klart så jag får leka med den, som den prylbög man är :P



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0