dag 10 - invägning


var motiverad i morse när jag vägde mig, med dagen var tung så träningen var inte riktigt lika motiverad. sen börjar man ju fundera om det inte är nå fel på fanskapet. vågen alltså. kan man tappa så mycket på en vecka? kommer ju gå åt skogen, dehär går ju aldrig att toppa. hade väl ställt in mig på max ett halvt kilo i veckan tills jag nått målvikten. men dehär? misstänker vågen fått fnatt. eller ville ge mig en bra start på dagen. sen var det de galnaste halvtimmespasset spinning jag varit med om, plus att mina magmuskler emigrerat till ryssland eller nåt. för dom var då fan inte med på fyspasset.

vikt: -1,2


30 min - spinning
30 min - core


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe! Va de med Malin Winsa spin-coren! Hon e en crazy söt brud! Jäklar 1,2 kg... De e ju mycke på en vecka, vägde du dig på samma tid och med ungefär lika mkt kläder? Men de e ju bara o gratta, själv så går jag ner typ ett hekto på en vecka... Nope, jag äter för mkt snask. Färresten, ska du följa med på Mediteran pizza o äta den 16e dec, vore askul! Vi är några, jag, karin, vic, jörgen, fredrik och kanske nån mer?

2009-12-03 @ 13:08:29
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0