lukta go-gott hemma



yankee candles är helt fantastiska. har skrivit om dom tidigare också, men känner att jag måste lobba för dom igen. dom luktar helt fantastiskt, trixet är bara att låta dom brinna ett tag och sen släcka dom, då luktar det som mest. och med det menar jag inte att det luktar tokmycket, utan bara sådär lagomt. inte nog för att framkalla huvudvärk, utan bara en såndär go doft som hänger sig kvar i rummet. amazing. finns bland annat på nelly, har inte forskat vidare så mycket. brukar oftast bli att jag klickar hem från nelly i samband med andra beställningar. nelly har inte världens största utbud, men vill man bara testa lite är det klockrent. och samplers räcker mer än nog, små pluttiga ljus som räcker en evighet. mina favoriter (har inte alla dessa än, men jobbar på det) är: clean cotton, freshcut roses, almond cookies, mulling spices, beach walk, dune grass, evenin air och midnight jasmine. vill ha, vill ha, vill ha.



värme-delux idag med, så inte motiverat att sitta inne. ich! sen låg lilla e och tryntorkade när jag gick hemifrån också, ännu mindre motiverat att stiga upp. mina ögonlock har dessutom börjat ha nå fuffens för sig på mornarna. ögonen är näst intill kruttorra så ögonlocken som fastnar. det är synd om mig.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

2009-07-30 @ 09:39:42
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0