allvarligt otränad?



har sjuk träningsvärk efter igår. mina benhinnor känns som om dom ska spricka, är väl galet hur otränad man är egentligen. inte direkt som ett spinningpass att köra innebandy. konditionen är det väl inget fel på, men jag har nog inte fysiskt sprungit på minst 3 år pga mitt knä. vilket höll igår. men jag önskar det inte gjort det för då hade jag kunnat röra mig fortare än en 90-åring idag. går våldsamt långsamt, fick rulla ur sängen i morse. plus att folk hotar med att jag måste fortsätta med innebandyn. kommer ju vara invalid innan sommaren. men förjväla kul var det. har glömt hur kul det är att sporta. fan, saknar basketen nu :(



har varit och blivit väldigt trevligt och omtänksamt rånad hos tandläkaren. men hon är söt min tandläkare. ska dock och dra en visdomstand och laga ett hål. linda är dålig på att borsta bra. fick bakläxa. får jobba på det. träffa l och m på vägen från boa. dom är lika laddade som jag för ikväll. lyckas jag bara hoppa av bussen på rätt ställe löser nog sig allt. blir världens reunion. yey!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0