blod skall flyta



är ändå ganska laddad inför innebandyn. har höga förhoppningar på mitt knä. men det löser sig nog med den saken. är mer orolig för mina smalben. ett är då säkert att den jävel som klappar till mig över smalbenen med klubban kommer jag slå av knäskålarna på. givetvis inte om det inte är meningen, men om det är med flit. har mina misstankar mot vissa av herrarna att de har en tendens att trycka till ganska hårt när det spelas. nåja, förhoppningsvis slipper man tända till, dom kanske är snälla när det är min första gång?



ska hämta mig lite kaffe/espresso nu, har glömt jävlat allt hemma. snus, hudcreme, läppglans och min kalender lyser med sin frånvaro. men den kanske dyker upp. så går det när man byter väska.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0