challange



har blivit utmanad av cat, brukar ju bojkotta det mesta sånthära, men får väl ge med mig en gång ialla fall..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"långa, klargröna grässtråna. Marken kändes mjuk och.." från PS I love you - Cecilia Ahern

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

int nå, bara luft där

3. Vad såg du senast på TV?

top 10 metallica på Vh1

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

20:01 (klockan är 20:13)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

följdaktligen metallica - memory remains

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

för en timme eller två sen, på väg hem från affären

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

surfade runt på diverse bloggar, facebook och kollade min mail

8. Vad har du på dig?

svarta mjukisar, grå/svart-rutig sweatshirt med dragkedja, svart t-shirt (eco driving)

9. Drömde du något inatt?

inte som jag minns tro jag

10. När skrattade du senast?

för en stund sen, såg 2½men på trean, fantastiskt program!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

tavellister, hyllor, afrikanska masker

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

ser många konstiga saker, senast en skum reklam för gucci, fast jag tror inte (hoppas) att det var guccis egen, isch :S

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

brukar bojkotta allt som heter utmaning på bloggar och i mail, men var uttråkad nu.. var inte så spännande frågor?

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

män som hatar kvinnor, eller nej, nu ljög jag, såg mamma mia när jag kom hem från bion, haha
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

en stor bostadsrätt (etagevåning), en stuga vid havet, samt investerat i en gigantisk walk-in-closet

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

har redan berättat det här, mer än så säger jag int

17. Tycker du om att dansa?

oh ja

18. George Bush?

en söt, liten, vilsen gubbe i mina ögon

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

säger jag inte för då snor nån mina namn!?

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

absolut!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

willkommen, willkommen, pututis? hasselbacks-putitis?

23. Vilka tre personer vill du ska svara på dessa frågor?

anna
rasha
monica




*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja det håller jag med om. Det blir ju inte alls snyggt om man har ljust hår.

2009-03-04 @ 20:33:13
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Lomina

hasselbacks-putitis? HAHAHAHAHAHA! jag älskar Robert!

2009-03-04 @ 21:18:44
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0