hitlist - töntiga saker ni inte vet om mig (än)



1. jag gillar att brodera.  jag har det från mormor, hon lärde mig när jag var liten och det fastnade. pyssel och piller jag gillar helt enkelt.
2. ibland när jag skrattar riktigt hårt låter jag som en gris. det bara händer ibland utan minsta förvarning, en grymtning här, en där. sånt man får leva med.
3. jag tycker prutthumor är skitkul. är så barnsligt roligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland, jag kan inte sluta skratta åt sånt.
4. jag tycker harry potter-böckerna är jättebra. hur illa är inte det på en skala, läser dom varje sommar, har gått så långt nu att jag kan alla "besvärjelser" då har det gått överstyr,

och kanske den värsta av dom alla.

5. jag är egentligen jävligt romantisk. rosor, månskenspomenader, middag med tända ljus, kärleksgåvor, hångel på sandstränder i solnedgången, gå hand i hand i regnet under ett paraply, egenhändigt skrivna kärleksdikter osv sånt älskar jag. har nog sett för många romantiska filmer. dock måste jag säga att det blir väldigt lite hångel på sandstränder i en stad där det är vinter 10 av 12 månader om året. nåja.



så där var det. mitt erkännande. jag är en jävla tönt :P

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0