go obama

obama är gäst hos jay leno i svensk tv, 26 mars 22.45. det är första gången nånsing att en sittande president gästar en talkshow. hur stort är inte det? jag gillar obama. tror det kan bli bra. är inte så engagerad i politik och liknande, men det är stort med en svart president. han verkar vettig också. kanal 9 var det visst, måste nog ses..


systemet kom igång så småningom. frustrerande när teknik inte fungerar, har som inte tålamod för krånglande saker man inte själv kan påverka heller. men nu skiter vi i det, för vi ska ha en tjejig dag/kväll på stan. ska bli himla kul, s är så söt och rolig också, gillar henne som fan. hon är en av de jag fått bäst kontakt med här på jobbet. har ju bra kontakt med alla, men hon är en av de få jag umgås med på fritiden med ibland också. t muttrade nåt om att jag var mes som inte var med på innebandyn "du kan ju bryta en nagel, höhö" men han ska få igen, ska bryta nåt på han nästa gång. kommer tillbaka fit for fight och hämdlysten nästa torsdag, vänta bara!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0