halv-nyttigt gott



jag har ju en tendens av att behöva ha nåt att smaska på när jag tråkar runt hemma. ett busenkelt recept på björnbärs smoothie:

- två bananer

- ett halvt paket med björnbär (eller så mycket som man känner för, jag höftar mest)

- ett glas jucie (typ apelsin, apelsin/ananas, tropisk)

swischa ner i blendern och *ta tara taa* gott!! sen måste man ju balansera upp det nyttiga, vill ju inte överkonsumera. lindts mintchoklad är min all time favorit. ledsen syrran, men jag skulle nog nästan kunna byta bort dig mot minchoklad i ett krisögonblick. nästan ;)

blev sportbaren igår, massa trevligt folk och gamla kändisar. knasit när man pratat om nån man inte träffat på evigheter och sen springer ihop med dom samma kväll. träffa sen nån knäppgök på vägen hem, fick lite stalker-varningar. fast han verkade ofarlig. och jävligt liten var han. nåja, jag överlevde. och jag fick mina chili cheese = kvitto på en bra kväll.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0