kulturellt så det stänker om det



lillkusinen (nåja, nån månad äldre är jag väl kanske bara) har ju som jag redan berättat gett ut en bok. hittade nu en artikel med honom i nsd. fy fasen va han är bra. brås på mig säkert :P ska försöka få fingrarna ur och beställa boken. men vi vet ju alla hur snabb jag är på beställa saker (när vi inte pratar skor alltså). nåja, kolla in artikeln, way to go team johansson!!



har varit ute och promenixat imorse, blev runt sjön och lite till. väldigt skönt med lite vårsol. så skönt att när jag kom hem snickra jag ihop frukost och smoothie och har suttit på balkongen och läst sen dess. är knasigt fräkning i ansiktet nu av solen. väldigt hett.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0