tålamoooood



hade varit bra och ha. efter att ha syndat på stan idag efter jobbet hittar jag ett litet kuvert med mina saker från tribe på hallmattan. alla saker var perfekta. labreten var invändigt gängad och infattad, vilket var helt underbart snyggt. det som är mindre perfekt är att den var satans svår att få igen. har säkert suttit i 1,5 timmar och pillat med den. och då tror ni nu när jag skriver att jag lyckas gänga igen den och är jättefin i örat nu? icket! kulan är spårlöst borta. den föll och försvann, misstänker att den är innuti min låda i badrummet. alltså innanför fodret och det flätade träet. vilket är att likställa med borta för evigt. pillade i min gamla. men den är inte lika fin :( är tur att jag fick roliga saker med mig hem från stan. annars hade jag varit väldans ledsen just nu. *suck* varför går inget som jag vill för?



såg precis att min kära, kreativa kusin viktor har släppt sin första bok. hur stort är inte det? finns att köpa på blackisland eller beställa hem från vilken bokhandel som helst. way to go cuz!!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0