dag 4


jag var inte stel som en planka som jag trodde, yogan gick hur bra som helst trots att det var länge sen. och instruktören? helt underbar!! jag vet inte om det är hon eller dom andra jag gått hos som gör fel, men hennes snabbare verson av solhälsningar är helt i min smak. får annars en sjuhelvetes värk i ögonbrynen (ja alltså.. fråga inte ens) men nu nästan inget. och hon spårade inte ur och tvingade oss till sjuttioelva solhälsning a och b utan höll det på en bra nivå. och som sagt, vigare än nånsin nästan. finns hopp för mig än!


45 min - yoga
45 min - motionscykling


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät ju som en grym yogainstruktör! Fasen kom du ihåg step in, När vi alla var på poweryoga... Och statistik-Fredrik var där... hehe! Kul att minnas sånt!

2009-11-27 @ 11:16:44
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0