årets skandahler!


 
ja ännu en julfest att lägga till arkivet. och som sig bör så är det ju inte en riktig julfest utan att det spårar totalt. men då har vi gjort det också så behöver vi inte ångra nåt. var en riktigt fin kväll, fick pris i julkommitén också, som om dom kunde läsa mina tankar. en hotellfrukost!! kanske himlen på jorden :) jag trodde jag skulle dirigera ordet för att p skulle få lite sena bröllopspresenter då han och lilla frugan knöt banden för några helger sen i hemlighet. men icke! kul med uppskattning. f gjorde ett excellent jobb som frilansande konsult åt julkommitén med sin finska-pensionärers-musiktävling. hatten av säger jag bara. han får följa med på frukosten tycker jag!



är ju då ledig idag, men har inte gjort så mycket vettigt. var på jobbet och hämtade mina saker och fick det senast skvallret från gårdagen. ska se om jag inte kan få fram lite av bilderna från igår, fast det får bli på måndag.. osäker på om jag vill se dom.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0