att prima eller inte prima, det är frågan?



funderar på att inhandla smashbox primer. har ju enbart hört en massa bra om den. en grund innan man lägger foundation. men jag är ju inte mycket för flytande foundation och då är ju frågan om den går att använda med mineralfoundation i puderform. men vet inte om det är nåt man verkligen behöver eller om det bara är överkurs? någon som har testat den? är grymt nyfiken på den iaf, finns på blush och prylgalen som jag är slutar det väl med att jag klickar hem den ändå oavsett :) lika att ta hem den när jag ändå är i klickartagen nu...



satt och läste en massa gamla mail nyss. tråkigt att det skulle sluta. fan. är ju så jävla nyfiken ju. första gången på 4 år. stort. nåja, man får inte allt man vill, uppenbart det. men kanske i framtiden?

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0