brinn brinna brinna bränn



jaha, har lyckats bränna lite skivor nu. hade ju kunnat ta mp3:n till jobbet imorrn, men tänkte det är lika att köpa en drös med skivor och bränna ut allt på dom istället. då kan jag ju med gott samvete rensa i biblioteket på datorn. fick ju ett europe-anfall igår så jag ska bränna lite såna skivor också. luleåkalaset för två år sen tro jag det var dom var här, hur fantastiska som helst. innan det hade jag knappt hört nån annan låt än carrie, men det öppnade mina ögon. ja det var tider det. undrar om det är ett tecken på att man håller på bli gammal när man går runt och blir nostalgisk som jag blir hela tiden?



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

ja damen, you are getting old.... du... by the way! vilken tid på södag, kan jag komma typ tidigt på eftermiddagen å ta med mina män, J & M. Vi blev bjudna på ännu en glöggdejt på kvällen där.... =/ hårt när man är poppis!

2008-12-11 @ 09:48:04
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0