dagens


 
humör: lugn och sansad
gjort: sovit alldeles för lite
planer: jobb, jobb, jobb sen träning
ser på: dataskärmen/sneglar ut genom fönstret på en mörk tågstation
lyssnar på: en telefon som nån glömt koppla ur samt j som surrar i sin tele
läser: alla jobbmail jag missade i fredags
dricker: vatten

äter: tog precis mina sista maltezers..

bästa: snart kommer syster hem (fredag)!
sämsta: måndagmornar
väder: -2C och mörker
kläder: Svart tunika (VILA), lila lackbälte (Gina), serietidningsleggings (Cubus), knähöga skinnstövlar (Miss Sixty)




*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Cat

alltså det är nästan så att du får komma över till mig, för jag kommer inte hinna komma till dig medan jag har bilen (dvs till och med onsdag morgon) på torsdag kväll är jag ledig =) kom då kanske ;)

2008-12-15 @ 10:13:38
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0