en dos av manlig fägring



ska slå på brokeback mountain nu. har knepigt nog inte sett den än. tycker det är en stor förlust för världen att heath leadger inte är ibland oss längre. till och med som jokern är han het. så att man ryser.. av vällust alltså :)



ändå en ganska bra dag på jobbet. sista innan mitt lilla jullov. damerna gillade mina bakverk. gjorde jag också :P kan ha hittat en chokladman också. nog vore det väl fan om det var så. som om det inte var nog redan. har lyckats beställa min julklapp idag också. det jag tänkte från början var slut, men tror dom 4 böcker jag valde blir bra dom också.



man får inte alltid vad man vill ha. så sant.. nästan så att jag längtar till 5 januari nu. syrran är förresten sjuk, kuligt. hon låter så liten och ynklig :( och jag behöver nån som blåser på mitt onda. man får inte alltid vad man vill ha som sagt..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0