fäääärdi



har handlat klart alla julklappar idag. hann även med några till mig själv. hihi. hitta en söt top och ett par reptiltights typ på gina tricot. och julklapparna är det bara att slå in och rimma som kvarstår. ja, jag hade tänkt rimma i år. tänkte också lacka in mina klappar, men det fanns inget rött lack på tiimari så då fick det va. nån måtta får det ju vara med julhysterin. kom även åt mig ett par fin fina stövletter med rågummisula och päls på. perfekta vinter/vår/höst-skor hed höga sköna klackar. nöjd är bara förnamnet. hitta ett par asläckra dr martens också på zotano. är dom kvar på annandagen tar jag det som ett tecken och slår till :P



appropå hysteri så var jag och hämtade syster i stan idag. cirkus 6 månader jag körde bil säkert. vilket resulterade i tusen motorstopp och en stackars linda som helst ville köra in till kanten och hyperventilera i en påse. missförstå mig rätt. jag är en jävligt säker förare. jag skyller på underlaget och att det var så länge sen jag körde nu..



ska göra julgröt nu, linda kan kocka om hon vill! så det så!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0