farmor hade gjort det bättre



livsfarligt väder ute. hade jag haft liiite mer glid på skorna hade jag seglat tvärs över stan. dåligt orutinerad man ser ut när man är ute och går, tror det var en av gamlingarna från sundsgården som körde om mig med rullatorn på vägen till willys. det enda positiva med detta väder är att när jag väl vurpat och brutit lårbehshalsen är det relativt nära till pensionärshemmet så jag kan låna en permobil  för att ta mig fram.

blir gomys till bodyguard nu. den håller måttet än. nu körsbär, björnbär och gamla trogna brämhults..



däremot inser jag nu att jag glömde köpa kokos, satta orutinerade shoppingamatör jag är! kan bli vansinnig för mindre..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0