festfixarpappan



nyss hemkommen, kallt uta satan var det kan jag säga. men mysigt var det, har suttit och sett innebandy med pappan. fast detta först efter jag berättade om partylekarna jag fnulat på till torsdag, eld och lågor som vanligt. var en liknande lek som vi lekte i buddbyn på fasters 50årskalas. fast då var temat fantomen i djungeln, kan säga att det var kanske hur kul som helst. snubblade igår över samma lek fast med ett annat tema. "de ruttna totempålarnas dal" behöver jag säga mer? riktigt vilda western tema :P lilla pappa vart tokig och började drömma sig tillbaka till när han vart partyprisse och arrangerade fester. söt han e :)



har i ett svagt ögonblick lovat mig till bodypump tisdag på lunchen. kommer dö. fast det är ju inte riktigt lika mycke kondis som box. tror fortfarande jag måste stå över passet imorrn, men det kommer ju fler dagar. a har för övrigt lovat bjuda på fika nästa gång så vi får kanske fika istället för att träna, typiskt, hihi :)



ska ta itu med lite disk nu. pappa frågade vad jag ville ha i julklapp nyss, sen muttra han nåt om att han kunde komma och diska hos mig som en tidig julklapp. var nära att acceptera. fy blä för att diska :(

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0