filmmani



har hamnat i nån besatthet på sistone. jag ser filmer på löpande band. jag vet inte om det har att göra med att det är mörkt ute mest hela tiden, för mörker är ju det perfekta att se film i ju :) kan inte bestämma mig för om jag är tragisk eller inte. får återkomma på den punkten. men däremot har det ju varit ett evigt tjat om twilight, så det torde väl bli nästa film jag ser iaf. eller borde man läsa böckerna först? nån?



jag och a hade ju satsat på box idag, men vi tappa som tiden. bokar om till torsdag, vilket förmodligen är lika bra.. har inte tränat på två veckor så jag kommer avlida. ska få mig nåt i magen nu och sen släpa mig till spinningen vid 19 nån gång. på onsdag blir det mysfrukost för oss som fixade julfesten, mys på börje olssons med andra ord :) nåja, mat var det nu ja...

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0