fonduefeber



mycke fondue nu, var ju lite mer avancerat förra helgen med kött och grejer. idag kör jag o j på en lite mer stillsam chokladfondue framför idol. lite vin, lite choklad, lite frukt och lite lite snus. kommer att bli bananas! vill helst bara komma över idol och se filmen istället, tycker inte riktigt att årets idol håller måttet om jag ska vara ärlig. ja nog sjunger dom fan så mycket bättre än mig, men ändå, inte samma klass som förut. tyvärr. gillade anna men hon åkte ju ur, skandahl för övrigt. nåja, inte sura nu :)



blir devour eller ten inch hero sen ikväll, har inte bestämt än, det enda jag vet är att jag ska dregla :P

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

skenet bedrar lite för jag är inte SÅ bra som jag utger mig för att vara... hhihihih

2008-12-05 @ 21:58:06
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Cat

förresten håller med om att Idol detta året inte år så bra... men du... asså jag gillar din bakgrund, men svårt att läsa andras kommentarer då... =/

2008-12-05 @ 21:59:32
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0