grrr.. och morr med för den delen



hancock var riktigt bra faktiskt, plus på den kan man säga. däremot suger ju bad santa stort, vet att jag sett den förr men mindes inte att den var såhär kass. otroligt. okej,lite gullig är den, men seg nå våldsamt. kanske iofs bara är för att jag inte har nån ro i kroppen...



har legat i ide ett antal dagar nu, känns kasst. har rotat fram en nässpray nu så jag kan se ljuset i tunneln iaf, men det är nog alt. nu har jag ångest istället för att jag inte kunnat träna som jag tänkt mig, inge kul alls.. får se om jag ska utmana ödet nåt i helgen eller om jag kanske ska ladda för boxingen på måndag med a istället.. mest troligt.


 undra sa flundra om inte feberyran tagit mig?
*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0