hitlist - julfilmer



tänkte jag ska börja få igång julkänslorna nu.. har börjat ladda ner en massa julfilmer och julavsnitt av roliga serier, en om dagen tills det smäller tänkte jag. kickstartar med grinchen idag, ingenting luktar mer jul än en knäpp jim carrey, eller?

1. The Grinch who stole Christmas
2. Karl Bertil Jonsons jul - Tecknat
3. Sällskapsresan - Snowroller
4. Bad Santa
5. Nightmare Before Christmas
6. Polarexpressen
7. The Santa Claus
8. Elf
9. Musse Piggs Julsaga - Tecknat
10. Eight Crazy Nights
11. Gremlings 1
12. Robin Hood - Prince of Thieves
13. Sunes Jul
14. Ivanhoe
15. Tomten är far till alla barnen
16. Livet är underbart (1964)
17. Svensson Svensson firar jul
18. Myggan firar ju - Säsong 1, Avsnitt 9 - Tecknat
19. Love Actually
20. Mupparnas Julsaga
21. Nötknäpparen och Råttkungen -Tecknat
22. Tomtar på Loftet - Norsk dokussåpa
23. Kajsa Kavat - Avsnittet när dom gör polkagrisar :)
24. Kalle Anka kl 15.00, vad annars? :P



några nya, några jag redan sett, några jag inte sett på tusentals år. bra blandning tror jag, handling nu...

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0