home alone - not



nu är jag hemma hemma igen. var uppe i ottan (dvs kl halv 7) imorse för att julhandla med mor och far. syster yster den svikaren sov som en stock. men vad gör man inte för familje. fick ju en julbordsfrukost om inte annat :)



jag och syrran har varit och shoppat lös på konsum, chips, nötter, ostbågar, dip och andra härligheter blir det ikväll. sen ska hon ligga och snora på mig inatt så jag blic sjuk under hela julledigheten. nog vet jag! ska ägna resten av kvällen åt att övertyga henne att ge mig hennes klipptid imorrn så kanske jag får min frisyr nån gång. har egentligen inte bestämt mig än.. men det löser sig nog.



tänkte se lögn i helvete nu med robert gustavsson. har höga förhoppningar.. ser pettsson och findus nu, igen, helt otroligt fantastiskt roligt. kattjävel. humorn är på lägsta nivå just nu känner jag. men jag skrattar så jag gråter och det älskar jag!

- det finns enbärare, blåbärare och brevbärare i skogen. jag är en brevbärare!

*ta taa*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0