i was addicted to you



ibland är det tungt när folk inte förstår. när den man vill ska förstå mest inte förstår nåt alls. som om man pratar olika språk. men i slutändan är det kanske inte olika språk, det är bara olika personer, en sak som är så självklar för en person är inte alls vara självklar för en annan. har inget att göra med att man är dålig på att förklara eller att man inte förstår det som behöver förklaras. man är bara olika, känner inte samma saker och kan därför inte relatera och förstå det den andra personen försöker få fram. vilket slutar i att det blir fel, personen förstår inte alls eller förstår helt fel. jag har ofta svårt att få fram det jag menar, få det att nå in till rätt person, få den personen att förstå hur jag menar. har hänt ofta nu på sistone, är det mig det är fel på ändå? trots allt? call me when you're sober..


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0