idag börjar den långa vandringen



ska gå hem till mor och far för söndagsmiddag. tänkte hinna förbi bergviken samtidigt, vilket innebär att jag också måste förbi stan, vilket i sin tur leder till att det blir en förbannat lång promenad. och jag har bara tråkig musik i mp3n nu :( förkylningen känns bättre idag, kanske till och med så bra att jag vågar tröna imorrn. gud vet att jag skulle behöva det. fan också, min fina plan om att vara i form till årets slut gick ju inte så jävla bra. dåligt med motivation nu, trodde verkligen jag skulle ha motivationen efter allt som hänt på sistone, men icket. fattar inte..



vill ha denna top till julfesten iaf, hoppas den finns kvar i storlek.. kappahl av alla ställen, denna top finns ju på vilken butik som helst nu i princip, men jag har först nu hittat en vars design uppe vid axelbanden jag gillar. borde pallra mig fortast möjligt och inhandla. måste nog ändå på stan på måndag och införskaffa proviant och material till torsdag.



nu börjar den långa vandringen.. pust och stön.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0