inte sjuk, men inte frisk



vet inte vad det är med mig, är som inte sjuk, men är fan inte frisk heller. har ingen ork eller energi alls. jävligt kul när man äntligen är ledig. ska ge det en dag till sen gör jag uppror..



lilla modern kom förbi igår ochså for vi till coop, tänkte jag skulle storhandla, men är ju så jobbigt utan bil så den ömma modern fick assistera. vart en massa saker, fast inte så mycket som jag trodde ändå. har köpt så jag har allt och lite till som jag behöver för att baka lussekatter, kokostoppar och chocolate chip cookies, så nu jädrar i min lilla låda. tänkte även samla husmorspoäng genom att göra i fin fin stek, nivet en såndär man har i ugnen i typ 18 timmar så den blir mör.. eller nåt. vi får se om det blir pannkaka istället.

sen när vi handlat lagade vi tonfiskklämmor i pitabröd och såg mamma mia tillsammas. jag gillar den, den är inte fantastisk, men musiken lyfter ju den flera kilometer upp i luften om man säger så.



honungste nu för min stackars hals, ska lägga mig i soffan och förlora mig i bröderna winchesters fantastiska värld, har snöat in totalt på supernatural kan jag säga. handlingen i sig gillar jag ju, men bröderna? tur att jag har feber, annars hade jag nog inte kunnat förklara varför jag blir så het när jag ser dom :P kex!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0