jag är en sån speltönt


ja det kan rent ut sagt vara pinsamt. det senaste jag hittat är nåt slags settlers spel på nätet, ikariam heter det. och jag är fast. otippat linda. fastnade ju lika mycket i settlers. och caesar 3. och map payne. och cod. och sims. och max payne 2. och rollercoaster tycoon. och warcraft. och age of empires. och quake. och tarzan. och cs. och curse of monkey island. och vartenda annat spel jag testat på nånsin.. salig blandning av spel, pinsamt tragiskt. ibland var jag helt okontaktbar. förbannad blir jag också när jag spelar och nån stör mig. besatt nå jävlulusiskt, jag är ju otålig som fan, vilket leder till att jag vill klara ut spelet direkt. vilket osökt leder till att jag kan spela dagar i steck bara för att klara ut skiten. men kul har jag :) blir likadan med konsolspel, när jag får fingrarna ur och köper ett ps3 (för att det har ett sånt fint blått sken :P) så kommer jag ju bli tvungen att säga upp mig från jobbet, kommer inte ha tid med sån skit ;)



om du älskar mig måste du älska hela mig, även speldjävulen i mig..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0