jag har bränt tutten



ja du läste rätt. jag har bränt vid en av mina trogna kompanjoner. stod och lockade håret igår. tyckte att det var läge att tappa locktången och fick sen den genialiska tankegången att: "jag parerar och dämpar fallet med tutten" sagt och gjort. kan ju konstatera nu att mina små grå betalar iallafall inte trängselskatt uppe på hjärnkontoret. jag brände alltså tutten. kanske inte bokstavligen, lite mer ovanför. inge urringat nånsin igen med andra ord. satt och googla andra gradens brännskador igår och kände mig väldigt ynklig och liten. scarred for life. kul. m-b sa att jag fick börja släcka lampan i sovrummet och enbart vistas i mörka miljöer. blir väl så härefter. man är som fantomen på operan, får bära mask. för visst var han brännskadad?



okej, kanske inte är såå illa. hoppas på ytterst lite ärrbildning. inga blåsor. fan man är en jävla klant!! :(

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

Det var ju dumt! Kommer du till mig imorgon?! ring efter du jobbat.... eller när du hinner! pusspuss

2008-12-19 @ 11:19:09
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0