jul, men vart är snön?



julsteken är i ugnen, degen har knådats och jag har till och med städat efter mig själv... de händer inte ofta så därför måste de ju vara jul. men varför är det plusgrader? dehär håller inte alls.. mår inte bättre idag heller, fan tycker jag gör allt för att bli frisk och så, kan ju för bubblan inte vara sjuk på julfesten. hade ju vart en skandal utan dess like.



hitta dessa juicy gelée i glamour igår. men varför hittar jag dom så sent :( dom lär ju inte finnas kvar längre, men finns det nån julande kanske han/hon fixar det åt mig? visst är dom för söta? och med sånadär klara, fina färger så man blir glad här i mörkret.. men vågar mig inte in på stan nu, dels med risk för livet för att det är så satta halt ute, men dels för att det blir så sabla dyrt när jag går på stan. ska ju som undvika köpa nå saker nu, borde väl ge morsan en sportslig chans att hinna köpa nå klappar innan jag köpt alla själv :)



har ju en julklapp över i år, så går det när man har framförhållning, dumt av mig. borde vetat bättre. kanske ska gå och lämna den ändå, skulle ju vara som en käftsmäll i ansiktet på julafton. men va fan ska jag annars göra med den, för sent att lämna tillbaka den nu.. får se hur jag gör. egentligen har jag väl två klappar över, men den andra kan jag kanske ge mamma och pappa istället, tror i alla fall att mor och fd svärmor har lite samma smak så det hade funkat på båda, fast iofs har ju jag också den smaken så jag kanske behåller den själv ist :P

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0