julklappar



försöker mjölka systern på va tusan hon vill ha i julklapp. hon är kass ;) jag med iofs... men fick den geniala idén att vi ska på stan tillsammans och peka och prova. sen tyckte jag att det absolut smartaste är ju om man lägger undan en massa saker på olika affärer man vill ha till dan efter. också kan man sen gå ifred och shoppa det man vill ge bort. det måste ju vara det ultimata. jag vet att jag är efter, för sådär gör säkert alla andra redan. men jag är ju lite äljest. så jag kom på det nu, 24 år in i livet. nåja bättre sent än aldrig.



ska gå och handla lite nu, borde panta burkar och flaskor också, men jag hatar bära dom till affären och jag hatar att stå och panta. tror jag ska blinka lite med mor min så kanske hon kör mig en annan dag. dock ser mitt kök ut som en soptipp eftersom jag har drivor med påsar med panttjoffs i. typiskt. vilket dilemma. hatar panta, men är för miljövänlig för att fuska och släga i soptunnan.



ja ja.. får la se vad jag gör. på med kläderna nu så jag kommer hem nån gång, ska vara lite kreativ, har tagit fram symaskinen. ska sy mig ett förkläde av ett par gamla jeans. jag är inte så dum som jag ser ut!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0