kapa järnet



jag vill göra nåt åt mitt hår. färgen ändrar jag inte, för en gångs skull ska jag hålla mig till det jag bestämt. vilket är att få tillbaka min riktiga hårfärg. en vacker råttblond nyans. ska för en gångs skull inte färga håret mörkt bara för att det är vinter och mörkt ute. därför måste jag ju med andra ord göra nåt åt själva frisyren.

jag älskar ju att ha långt hår, känns med kvinnligt. men just nu känns mitt hår som en jävla risbuske. tror nästan att nåt drastiskt är det bästa. jag tänker page. bob. lång page eller bob. vill ha håt helkapat, inte uppklippt och jävligt. mitt hår ser enbart slitet ut då. plus att jag vill låta luggen vara kvar. den ska få växa ut hela vägen. ber om ursäkt för bilderna, hittade inte de fina bilder jag ville ha på nätet så jag fota i hairstyle istället. därav mina fina blixtblänk, haha. orkar inte :P



fan så knepigt, gillar den korta blonda pagen mest, men den är lite för kort. vill ha det längre, ner till axlarna minst. men är rädd att mitt hår är för tunnt för att det ska bli snyggt... god dammit! syster yster kom hem och hjälp mig? ;)
*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0