klass 3 varning



jaha, nu är det storm på programmet i lilla luleå. vaknade kl 7 imorse av att det lät som att rutorna skulle blåsa in i sovrummet. givetvis kunde jag inte somna igen, trodde jag. somnade och vaknade 3 timmar senare. grattis till mig. klass 3 varning på en storm låter ju inte nå vidare, SMHI varnar för stora materiella skador och risk för allmnheten. med andra ord blir det inga promenader ute i det fina vädret idag.



ska göra lite frukost nu, har legat och sett tarzan på toon disney, hihi :P sen duchen och sen övertala nån vänlig själ att trotsa stormen och komma och hämta mig. i och med att det är nyår så loggar jag ut för dagen. over and out!

* ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0