kort korti kort kort



nu har jag och syster varit och klippt oss. syrran hade en bokad tid och jag kunde ju inte vara sämre när hon sa hon skulle klippa kort. det var dax med andra ord. känns jätteskönt. håret får en helt anan kvalitet nu. var så jävla risigt. dock ska vi barrikadera oss hemma nu resten av dagen, eller ja fram tills håret växt ut igen iaf. är det inte hopplöst hur frisörer fixar hårt så knasigt när man väl klippt sig? vet inte vad hon gjorde med min lugg, men den är som slickad. ser ut som om jag kammat mittbena och klistrat fast håret åt båda sidorna. underligt. är det någon som vill se ut så egentligen?



mot duschen!!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

OH få se bildbevis... ps; det var jag som skrev snygg klänning på senaste inlägget, men glömde skriva namn å shit

2008-12-22 @ 22:16:33
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0