med livet som insats



har varit och sminkat mig nu. vilken besvikelse. men har iaf fått lite idéer om hur jag ska sminka, gick raka spåret till Make Up Store för att hitta motsvarigheterna, till det tjejen använde på mig, på MUS istället. eller okej, det vart inte dåligt sminkningen, men ja.. jag vet inte. obehagligt om inte annat att ha nån annan som pillar kring mina ögon och duttar på mina kinder. kan själv!



lovade syster yster att lämna tillbaka nå jox hon köpt på Vero Moda och sen gå på VILA för att kolla efter mina byxor, fast åt henne då (dom fanns bara i L, sorry sis) och sen på Ginatricot och köpa nåt leopardlinne åt henne. men det var ju lättare sagt än gjort och definitivt inte helt riskfritt. höll på bli översprungen av en hord med 12-åringar när jag försökte brotta mig in på GINA. tydligen skulle Danny uppträda, så jag är bara glad att jag överlevde och tog mig ur Shopping helskinnad. ska göra ett nytt försök imorrn istället...


för övrigt kan jag säga att om det är nån som haft planer på att snusa på mig så passa på nu! Min nya Clean luktar gudomligt så om man nånsin ska lukta på mig så är det nu ;) inte för att jag luktar annat än gudomligt i vanliga fall heller, haha. men allvarligt, vansinningt bra köp, snacka om att lukta clean and fresh, som en handduk ut torktumlaren. och då tänker du kanske "vem fan vill ha en parfym som luktar ny-tumlad-handduk-med-sköljmedel?" och det är en befogad fråga, men allvarligt?! GUDOMLIG!



PS. varken danny eller marcus skulle ju en normalt funtad människa tacka nej till att vila ögonen på. hade jag inte haft torgskräck *host* hade jag säkert stått längst fram med massa hjärtan målade i ansiktet och gråta hysteriskt när danny uppträdde idag, haha.. kanske..? DS.

*ta taa* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0