mr burton, tim burton



tim burton är en kille jag gillar skarpt, har har gjort grymt många bra filmer. cred på det. jag verkar inte vara den enda heller, johnny depp verkar digga han med, hur många filmer har dom inte gjort tillsammans. och varenda en av dom har jag gillat. håller på plöja igenom samtliga nu..

- Nightmare before Christmas
- Sleepy Hollow
- Edward Scissorhands
- Sweeny Todd: The Demon Barber of Fleet Street
- Kalle och Chokladfabriken
- Beetle Juice
- Batman
- Corpses Bride
- Ed Wood

and the list goes on and on.. många grymma filmer. Det enda som gör mig orolig är att han hållit på sen vad? 1971? vilket betyder att han måste ju kasta in handduken snart, vi lever inte för evigt. tyvärr. inte för att jag vet hur gammal han är, men 37 år kändes ju som en evighet. kanske inte?



tyst hära nu, syrran var ju vaken nyss men nu verkar hon ha dött igen. var uppe bright and early för jag tänkte åka med mor till storheden men bortprioriterade det. har för skön säng här på björx. har, om jag inte sagt det redan, flyttat hem till mor och far över jul. bor i flickrummet igen, hihi

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0