slutsats: nässpray är ett helvete



tyckte mig ha en ljus ide för några timmar sen. nässpray kanske hjälper min lilla fjuttsnuva tänkte jag. tji fick jag, det blev ju bara värre! var skönt en timme eller så men nu känner jag mig mer täppt och sjuk än nånsin. va är det då för vits med nässpray om det i slutändan bara förvärrar? läkemedelsföretagens konspiration mot oss stackars konsumenter säger jag.



har betat igenom alla supernatural som finns nu. tvärr. jensen ackles här till vänster är ju en syn för trötta ögon. hans rollfigur är sådär sarkastiskt rolig och kan bjuda på sig själv, vilket är två kvalitéer jag uppskattar hos en karl. my, my, my.. nåja, har börjat plöja igenom fringe nu istället då jag bara får ligga framför tvn och feberyra, har ju missat ett antal avsnitt på senaste så jag tänkte lika att kolla från början istället. och har ju haft en crush på joshua jackson sen han var med i dawsons creek, vilket ju är typ två decennier sen :P tyckte att han var lik en gammal pojkvän från brändön då det begav sig. tyvärr är dom inte lika lika varann nu till utseendet, tur det kanske, annars hade jag väl sparkat mig själv dagligen för att vi gjorde slut :)



men nu ska jag ta ut min stek från ugnen och lägga mig och sova med två alvedon i magen...

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0